Bugetare participativă la școală: selecție școli partenere

Echipa Centrului pentru Inovare Publică, dorește să mulțumească tuturor celor 15 școli (clase de liceu) care au aplicat pentru a deveni partener în cadrul proiectului-pilot Bugetare participativă la școală.

Cele 15 aplicații provin din 14 licee:

  • Colegiul ”Mihai Eminescu”, localitatea Bacău, județul Bacău;
  • Colegiul Național „Mircea Eliade”, localitatea Reșița, județul Caraș-Severin (două scrisori de intenție trimise);
  • Liceul ”Alexandru cel Bun”, localitatea Botoșani, județul Botoșani;
  • Liceul Tehnologic ”Elisa Zamfirescu”, localitatea Satu Mare, județul Satu Mare;
  • Colegiul Tehnic ”Constantin Brâncuși”, localitatea Petrila, județul Hunedoara;
  • Liceul Teoretic ”Sfinții Trei Ierarhi”, Municipiul București;
  • Liceul Tehnologic „Jacques M. Elias”, localitatea Sascut, județul Bacău;
  • Colegiul Național ”Roman-Vodă”, localitatea Roman, județul Neamț;
  • Liceul Tehnologic ”Constantin Lucaci”, localitatea Bocșa, județul Caraș-Severin;
  • Liceul Teoretic ”Mihail Kogălniceanu”, localitatea Snagov, județul Ilfov;
  • Colegiul Național ”Mihai Eminescu”, localitatea Constanța, județul Constanța;
  • Colegiul Național ”Liviu Rebreanu”, localitatea Bistrița, județul Bistrița-Năsăud;
  • Liceului Tehnologic ”Nikola Tesla”, Municipiul București;
  • Colegiul Național ”Spiru Haret”, Municipiul București.

În evaluarea scrisorilor de intenție, echipa a luat în considerare următoarele cerințe menționate în anunțul de participare: (1) motivul participării în proiect, (2) scurta descriere a clasei în care urmează să se desfășoare proiectul, a profesorului/dirigintelui coordonator, și cum se integrează proiectul în activitățile educaționale ale clasei și (3) confirmarea disponibilității elevilor, a părinților și a cadrelor didactice de a colabora cu Asociația Centrul pentru Inovare Publică pe perioada derulării proiectului de Bugetare Participativă la Școală. De asemenea, pentru că este un proiect pilot, am încercat să avem o diversitate mai mare a profilurilor educaționale și distribuției geografice a școlilor participante.

Astfel, în urma procesului de evaluare a scrisorilor de intenție, echipa a decis să selecteze șase licee pentru faza pilot a proiectului Bugetare Participativă la Școală, după cum urmează (ordinea enumerării nu este un clasament):

  • Liceul ”Alexandru cel Bun”, localitatea Botoșani, județul Botoșani;
  • Liceul Teoretic ”Mihail Kogălniceanu”, localitatea Snagov, județul Ilfov;
  • Liceului Tehnologic ”Nikola Tesla”, Municipiul București;
  • Liceul Teoretic ”Sfinții Trei Ierarhi”, Municipiul București;
  • Liceul Tehnologic „Jacques M. Elias”, localitatea Sascut, județul Bacău;
  • Colegiul Național ”Mihai Eminescu”, localitatea Constanța, județul Constanța.

Liceele care nu au fost selectate în această faza pilot a proiectului vor fi contactate pentru a doua fază. Vă încurajăm să urmăriți pagina noastră de Facebook și site-ul pentru detalii privind continuarea proiectului Bugetare Participativă la școală.

About Ovidiu Voicu 66 Articles
Ovidiu este membru fondator și director executiv al Centrului pentru Inovare Publică.