Evaluarea serviciilor publice și guvernarea deschisă

Evaluarea calității serviciilor nu este o practică des întâlnită în instituțiile publice. Nu ni se oferă posibilitatea să completăm un chestionar de feedback după ce am terminat vizita la ghișeu, nu ne întreabă nimeni câte drumuri am făcut pentru a plăti o taxă sau dacă profesionalismul unui funcționar ne-a ajutat să rezolvăm rapid o situație.

De aceea am creat chestionarul #mairesponsabili. Pentru a identifica punctual ce merge și ce scârțâie atunci când accesăm serviciile instituțiilor publice. Instrumentul a fost utilizat timp de 7 luni.

Câți cetățeni au folosit instrumentul și care e profilul lor? Care sunt concluziile în urma acestui exercițiu? Ce recomandări avem pentru instituțiile publice? Ce rol joacă evaluarea serviciilor publice în deschiderea guvernării, mai ales la nivel local? Care sunt proiectele autorităților publice și ale altor organizații, care contribuie la o mai bună colaborare între autorități și cetățeni?

Agendă

Descărcați documentul (DOC, 984KB)

Vă rugăm să confirmați participarea, completând formularul de mai jos:

 

Evenimentul este realizat cu sprijinul financiar al Fondului pentru Inovare Civică, program dezvoltat de Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile în parteneriat cu Romanian-American Foundation, sprijinit de Enel România și Raiffeisen Bank.